Hoofdmenu:

DIENSTEN

De diensten die Stichting Techniek Toppers aan kan bieden zijn zeer divers, u kunt o.a. denken aan:

• Organiseren en begeleiden van Techniek projecten gebaseerd op de 21e eeuwse vaardigheden. (3D printen, Programmeren, Robotica)

• Organiseren van excursies voor leraren bij technische bedrijven.

• Organiseren van techniekevenementen voor leraren en leerlingen.

• Bijscholen van basisschoolleraren op het gebied van techniek.

• Het implementeren van techniekonderwijs binnen de basisschool.

• En nog veel meer.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden, klik dan hier of stuur een e-mail naar j.mussert@stichtingtechniektoppers.nl

Mocht uw dienst er niet bij staan maar wel in het verlengde liggen van de doelstelling van de stichting, "stimuleren van techniek onderwijs op de basisschool", neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij zullen dan in eerste instantie kijken of wij mogelijkheden binnen onze stichting zien en anderzijds kijken of wij uw aanvraag kunnen doorverwijzen naar een andere stichting of instantie.

Indien wenselijk kunnen wij ook meedenken over de financiering van uw project.

Stichting Techniek Toppers is een stichting zonder winstoogmerk hierdoor bent u er van gegarandeerd dat er geen winst belang is en dat elke geïnvesteerde euro ten goede komt aan het doel van de stichting: het basisonderwijs in contact te laten komen met techniek. Dit in tegenstelling van Commerciële bedrijven.

Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu